Merkedag i demensomsorgen i Kragerø; 28.05.2024

Kommunedirektøren sin innstilling til temaplan demens ble enstemmig vedtatt i kommunestyret.

Vi som har utarbeidet planen håper den fremmer økt kunnskap og kompetanse til grunnlag for de knallharde prioriteringene i tiden vi står i. Sammen kan vi skape endring som gir gode øyeblikk og hverdager for personer med demens i Kragerø. For å kunne klare det må vi ha en plan som gir retning.

Tusen takk til alle som har bidratt inn i arbeidet med planen; brukere, pårørende, ansatte, frivillige, næringsliv og politikere.

Sentrum - Klikk for stort bilde

Vedtak 79/24 i Kommunestyret 28.05.2024

Behandling Kommunedirektørens innstilling ble enstemmig vedtatt.

1. Temaplan demens 2024-2028 vedtas og legges til grunn for utvikling av kommunens fremtidige demenstilbud.

2. Tiltak og aktiviteter innarbeides i kommende års budsjetter innenfor de rammer kommunens økonomi tillater

Se her for å lese temaplanen: Temaplan Demens 2024-2028 (framsikt.net)